zondag 4 juli 2010

Modellendag

Vandaag was de jaarlijkse modellendag van Fotokring Geleen (www.fotokring-geleen.nl).
Helaas zijn een aantal modellen die zich bij mij hadden aangemeld niet gekomen maar dat mocht de pret niet drukken. Het weer was goed, de aanwezige modellen deden goed hun best en de locatie had voldoende mogelijkheden (De Hompesche Molen te Stevensweert). Kortom uiteindelijk toch een geslaagde dag met tevreden fotografen en tevreden modellen.
Zelf heb ik deze dag aangegrepen om verder te experimenteren met off-camera flash (strobist). Zowel binnen als buiten heb ik gewerkt met 1 en 2 flitsers voorzien van filters etc. De komende week zal ik hier een aantal foto's plaatsen met een beetje uitleg hoe de opstelling was.

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Peter,

Ik ben zeer benieuwd naar je flits ervaringen, houd ons niet te lang in spanning.

Theo