vrijdag 18 juni 2010

Tekentablet "The Conclusion"

Nog even een laatste update voor wat betreft het werken met mijn Wacom tekentablet.
Ik kan er eigenlijk heel kort over zijn. Mijn muis gebruik ik nog zelden, ik werk voor 99% met mijn Wacom tekentablet.

Aangezien ik nogal veel bezig ben met productfotografie voor een vast aantal opdrachtgevers heb ik de afgelopen weken nogal wat foto's bewerkt (vrijstaand maken etc. van ruim 700 foto's).

Mijn ervaring hierbij is dat ik aanmerkelijk sneller werk, nauwkeuriger werk en wat het belangrijkste is geen enkele RSI klacht meer heb.

Conclusie: Ik kan niet meer zonder mijn Wacom tekentablet en kan het eigenlijk iedereen aanraden. In het begin is het even wennen maar na een paar dagen wil je niets anders meer. Voor wat betreft de prijs hoef je het niet te laten. Met de Bamboo instapmodellen heb je al een tablet vanaf € 49,00 (www.tablet4u.nl).

OK, dat was mijn blog over mijn ervaringen met een tekentablet, mijn advies ga naar de winkel (of website) en overtuig je zelf.

Geen opmerkingen: