donderdag 19 juli 2012

Verhuizing van mijn Blog

Sinds 2010 heb ik bescheiden stapjes gezet in de wereld van bloggen.

Een van de nadelen voor mij vind ik dat dit blog los staat van mijn website/domein en dat de url bijna onuitspreekbaar is www.ps-photodigitalphotography.blogspot.nl.
Voor het plaatsen van deze link had ik een extra groot formaat visitekaartje nodig.

Vandaag heb ik de eerste stappen gezet met een nieuw blog gekoppeld aan mijn domein. Mijn nieuwe blog is gebaseerd op Wordpress. Voor mij een eerste kennismaking dus ik ben het e.e.a. nog aan het verder ontwikkelen en uitzoeken maar mijn blog staat online.

www.ps-photo.nl/blog

Neem eens een kijkje op mijn nieuwe blog, meld je aan als abonnee of wil je liever mee schrijven laat dat dan even weten.

Op of aanmerkingen zijn uiteraard welkom.

Tot ziens op mijn nieuwe blog

www.ps-photo.nl/blog

Peter

Geen opmerkingen: