donderdag 23 september 2010

Facebook


Wanneer je er eenmaal mee begint, komen er steeds nieuwe mogelijkheden op je pad. Nieuwe mogelijkheden om je informatie op het digitale snelweg kenbaar te maken.
Natuurlijk is het begonnen met het opzetten van mijn websites www.ps-photo.nl, www.uwhuwelijksfotograaf.nl en www.deleukeschoolfoto.nl.
Daarna kwam de start van dit blog. Een medium dat de mogelijkheid biedt om informatie, kennis en alles wat me dwars zit te delen met de rest van de wereld. Daarna kwam (als gevolg van mijn deelname aan de Worldwide Photowalk) het inzetten van Flickr om mijn foto's te delen met de rest van de wereld.
En nu heb ik dan maar weer de volgende stap genomen en heb een profiel aangemaakt op www.facebook.com/peter.schijven.
Wie weet ga ik nog nog wel een keer twitteren of tweeteren of...... wie zal het zeggen?

Geen opmerkingen: